Friday, October 24, 2014

Terima kasih untuk layanan

Alhamdulliah.. saya sudah selamat berjumpa doktor gigi pagi tadi..
Jujurnya di sebalik gesaan mak dan rasa sakit yang tak tahan...
ada faktor lain yang buat saya nak juga pergi mengadap doktor gigi walaupun dalam hati, Tuhan sahaja yang tahu ketakutannya..

Faktor yang paling penting adalah ugutan sahabat saya..
Dia cakap.. kalau saya tak pergi.. dia nak heret saya pergi ... 
sebab tu saya gigih juga pergi tadi.. kebetulan ..hari ini aje ..sebab esok dah Sabtu ..mesti klinik tutup..

Alhamdulliah layanan  jururawat di kaunter sangat mesra pelanggan....
Kurang sikit gugupnya.. tapi tetap berdoa tak putus-putus kerana belum mengadap doktor lagi..

Nasib baik ada tv.. tak bosan menunggu.. sambil tu.. jeling-jeling baby comel.. kebetulan klinik baby dan gigi dalam satu bangunan..syoknya ada anak...

Ok.. kembali ke cerita asal..jangan nak mengarut pasal baby pula..

Bila jumpa doktor gigi.. Alhamdulliah.. walaupun bukan doktor lelaki bujang yang hensem kacak bergaya dan baik.. tapi doktor perempuan ini pun kira A++... sangat baik... layanan pun bagus.. saya senang dengan dia.. Dia 'korek' gigi saya walaupun sakit juga tapi rasa 'terpukau' dengan kemesraan dia.. bt saya pejam mata je tahan sakit..

Kerana keberanian jumpa doktor dan keyakinan daripada doktor bahawa saya dah boleh makan tanpa rasa sakit.. maka saya bagi hadiah pada dirinya...

NASI .. LAI CHI KANG... PISANG, KARIPAP, KEK.. ahahaha...
Malam kita makan MAGGIE dan TEH..

okey...esk siaplah.. 30 naik turun bukit..




No comments:

Post a Comment