Tuesday, October 21, 2014

Perjalanan bermula

Buat sekian kalinya.. saya nekad sekali lagi untuk mencapai misi saya yang masih belum tercapai hingga kini iaitu jisim 55 kg.... Tahun 2014 yang sudah ke fasa 3.. membuatkan saya agak kecut perut juga.... tambah bila teringat 'mission' tahun 2014

My Aim..
Saya perlu kembali ke panggal jalan.. Kembali ke semangat bulan 2 yang mana saya berjaya hapuskan angka 70 an dalam penimbang.. kali ini saya perlu hapuskan pula angka 60an... Syukur semangat itu datang kembali.. Hari ini sudah masuk hari ketiga saya cuba untuk kuruskan bdan.
LilySlim Diet days tickers

Sehingga ini.. inillah hasilnya

LilySlim Weight loss tickers

Jauh lagi perjalanan... Meskipun waktu 'graduasi'.. macam lambat lagi...
Daisypath Graduation tickers

tapi pengalaman lepas mengajar saya bahawa.. proses kurus tidak berlaku dalam masa yang singkat.. perlukan masa.. Maka saya perlu peka pada setiap masa yang ada.. 

Doakan saya mampu untuk mencapai hajat di hati...

2 comments: