Thursday, October 23, 2014

Dugaan membuahkan hasil

Semalam hampir 'tergadai' diet saya gara-gara terlalu teringin nak...

Lai chi Kang... 

Memang dah lama teringin....dan semalam teman mak makan..memang ada air tersebut... Memang nak 'order' dah ..dan dalam hati niat utk 'cheat day'.. tapi kebetulan agaknya, di kaunter gerai itu tiada penjualnya....

Saya kembali mendapatkan mak.. Saya kata nak ke tandas.. Tapi mak cakap tadi, dia dengar ada orang kata x ada air.. Aku terkejut.. 

TAPI dalam hati memanjatkan rasa syukur.. Mungkin kebetulan agaknya.. ALLAH nak tolong saya.. air tandas tak ada menjadikan saya sudah 'hilang' selera nak minum lai chi kang.. Takut nanti jadi 'kecemasan' pula..

Alhamdulliah.. dugaan itu menjadi sya gembira melihat penimbang hari ini... 62 kg sudah.. :)

Doakan saya untuk terus konsisten kepada misi saya.. Sekarang ini.. dugaan makanan dan minuman makin menjai-jadi...

No comments:

Post a Comment