Friday, February 14, 2014

Hobi ..

Malam ni nak tukar mood sikit.. Dah lama tak ada mood nak 'jiwang' .....

Hari nak kongsi dengan sahabat-sahabat saya tentang blog saya yang baru saya up date setelah sekian lama dibiarkan sepi dek kesibukan dan kekeringan idea...

Selain berblog, saya suka menulis ... 




Oleh itu saya wujudkan satu blog 
bernama nurkilantk untuk saya share karya yang saya tulis..
Semua hasil imaginasi  dan olahan sendiri

Maafkan saya cikgu-cikgu BM.. saya bukan pakar bahasa.. 
Ayat saya mungkin tunggang terbalik....
Saya otak Sains dan Matematik.. Bidang saya ke arah Kimia dan Matematik..
Adalah sangat kontra dengan apa yang saya hasilkan..tentang bahasa dan gubahan ayat...
Oleh itu faham-faham sendirilah...Huhu..

Sekarang saya sedang up date semula novel saya... Jemput baca kisah Aniyah, Dhaniyah dan Saiful..



* Sambil layan novel... jangan lupa DIET... :)

2 comments: